Loading...
de

Felix Kramer | Forum

Felix
Felix Okt 10 '20

Vielleicht bist es eh du

I mein du schaust ned schlecht aus, aber wirklich schön bist ned

und du verstehst mi ned aber du bist lieb zu mir wenns ma ned

gut geht und die Musik die du hörst find i so schlecht i kanns

ned glaubm, dass du des hörst und es macht mi bissl fertig, dass

i ned versteh warum du so oft vorm schlafengehn reast

Refrain:

aber irgendwie ziagts mi immer wieder zu dir und irgendwie gibts da so a Gfü in mir, das ma sagt es wär doch nett wenn i wen zum gern ham hätt und wer was, vielleicht bist es eh du

wir ham ned oft die gleiche Meinung aber wenigstens no bei Politik meistens dazählst du was von deim Zeug und dann red i von Musik und dei Wecker läut' 4 Stunden vor meim und i wach jedes mal auf und immer wemma miteinander gschlafen ham, bin i nachher bissl komisch drauf

Refrain:
aber irgendwie ziagts mi immer wieder zu dir und irgendwie gibts da so a Gfü in mir, das ma sagt es wär doch nett wenn i wen zum gern ham hätt und wer was, vielleicht bist es eh du

wenn i di frog ob du mi lieb hast dann sagst du: "Na" und nachher sagst du "s war a Spaß!" aber so wirklich verliebt warst du eh noch nie und du wast das i des was und immer wenn i eigentlich fortgehen wü dann fahr i mit dir ham sag bin des nur i oder.. i mein wir passen ja eigentlich überhaupt ned zam

Refrain:

Zuletzt bearbeitet von Felix Okt 13 '20
0 0 0
Felix
Felix Okt 13 '20

Es woa nix

wir sitzen zam obwohl si kana wirklich kennt, und hoffen, dass da Schmäh gut rennt und reden über goa nix

und ana legt a Liadl auf, und er sogt: „hör zu, pass auf!“ und wir hörn alle zu und wir hörn goa nix

und es bleibt des Gfü es woa nix

wir san zu zweit in meim Lieblingscafé, in des i eh mit alle Mädln geh, und wir lachn über goa nix

und dann bei dir, wir san no halb im Gwand und schlafn mitanand und nachher schau in die Wand und sog goa nix

und du fragst mi wies ma geht, du sogst komm red, und i red seit einer Stund und i sag goa nix

und irgendwann musst du dann gehen, i kanns verstehn, „Ciao, war schön!“ I bleib no bisserl sitzen und denk goa nix

wir san die besten Freund woan über Nacht, ham so vü geile Sachn gmacht, i hab a Gfü ghabt mit dir fehlt ma goa nix

und irgendwann wars dir vielleicht zu fad, es hat di nimmer zaht, zerst hast wenig gschriebm und irgendwann halt goa nix

und du sagst: „dir fehlt nur grad da Schwung, du brauchst Veränderung! komm hau di ausse! da rumsitzn bringt goa nix!“

i was ned wie die Zeit so rennt, die Tage und die Wochn, i wollt so vü machn und gmacht hab i goa nix

Text & Musik: Felix Kramer

0 0 0